simsek92 bende bugün çatı muayenesi oldum 39 dayım. Hiç açılma yok dedi canımda acıdı açıkcası. Bekleyelim ders n 42. 42. Haftaları bulur gibi duruyor karar senin dedi dr, bende perşembeye seseryandan gün aldım 😍 merakla bekliyoruz bebişimizi. Zaten son zamanlar insanda bi sabırsızlık oluyo