Ben de 15. Haftadayım biraz aldım bişeyler ama esas pahalı kalemleri almak lazım galiba kıyafet en kolayı. Dün mustela seti aldım mesela rahatladım nedense pahalı bi ürüne tik attığım için 🤣 kıyafet konusu bence tamamen sana ve bütçene kalmış birşey ben yenidoğan 2 tane 5li çıkış aldım 1 tanede 10lu alacağım gerisi 0-3 ve 3-6 hatt 6-9. Eylülde benim doğumum da 9 aylığa kadar aldım yani tabi eksik çok