Selam kızlar sanırım bende buradaki yolculuğumu bitiriyorum Allahın izniyle 🙏🏻 38+5 de planlı sezaryenim olacak bugün gittiğimde bebeğim 3100 gramdı 😍 ben 2500 doğmuşum güzel başarı sayıyorum o yüzden 🤣 Sizden ricam benim için inşirah suresi okur musunuz toplayayım doğuma kadar duasını yapalım inşallah 🥰🤲🏻