Seyma46 Kızlar vajina kenarındaki iki yandaki kemiklerde çok ağrım var . Bu ağrı doğuma hazırlık için oluyormuş kemikler yumuşuyormuş. Fakat dünden beri sanki oraya giden bi damarda bi şey oldu gibi bi ağrı var. Sanki damarıma kıramp giriyor gibi. Çok fazla canımı acıtıyor, yürüyemiyorum bi an. Böyle benim gibi olan var mı acaba ?
FeriDee Seyma46 kaç gündür bende de var kemik ağrısı. Memlekete gittik wc de falan sıkıntı yaşadım oturmakta zorlandım ondan olduğunu düşünüyodum bnde
EgeninAnnesiii Benim de aynı şekilde canım. Birden iğne batması gibi ayrı da giriyor alttan. Adım atarken havada kalıyorum çok acıyor ama yapacak birşey yok malesef doğuma kadar böyle olacak.
EgeninAnnesiii Sebebini bilmiyorum ben de 2 hafta sonra kontrolüm var o zaman sorucam. Bebeğin hareketleri normal olduğu için çok ciddiye almıyorum şimdilik.
EgeninAnnesiii Seyma46 32+3 canım bugün ağladım artık dayanamıyorum ya ben çok aşırı hareketli ağrı çok oluyor çıldırmak üzereyim oturamıyorum yatamıyorum doğsa da vücudum rahatlasa diyorum 😔😫