iremkaragoz54 9+1 haftalık hamileyim benden komşularımda benden daha erken hamileler alışveriş yapmaya başladı Ben daha hiç bsey almadım sizce geç mi kaldım ne zaman alışveriş yapmalıyım bilmiyorum ilk ne almalıyım bilmiyorum Lütfen Yardım Edin.
Nlfrylmz iremkaragoz54 ne zaman basliycağınız size ve bütçenize kalmış birşey. Ama bence birazcik daha bekleyin. Mesela beğendiğiniz ürünleri fiyatlarıyla not alın. Her ay Trendyol e bebek gibi mağazalarda indirimler oluyor. O indirimlere göre yavaş yavaş başlarsınız. Biz ilk 12.haftamizda bebek arabamızı aldık indirim denk gelince. Sağlıkla gelsin bebeğiniz.
Acemianne12 iremkaragoz54 ben 30 haftalık oldum daha hiç alışverişe çıkmadım BİM’e gelem ürünlerden aldım biraz en kısa zamanda alışverişe çıkmayı da düşünüyorum
Ayazali iremkaragoz54 25haftaligiz bebek arabasini aldım ve beşiğini aldım ilk indirimde denk geldi🤗yeni yeni almaya başladım ben daha
Hcrcllr iremkaragoz54 bence geç kalmamışsınız aksine daha erken gibi geliyor bana. Bende tam 2 aylık hamileyim ve nasipse odasını 7.ayda kıyafetlerini falan da 5. Ay da almayı düşünüyorum.
Taze-Anne28 iremkaragoz54 bence indirim dönemlerini takip edin indirim oldukça ona göre alın. Hiç geç kalmamışsınız hatta bence ilk 3 ayı doldurmadan bir şey almamak lazım. Ben kendi alışverişimi 20.haftadan sonra yaptım sonra ebebek indirimi oldu pişman oldum. Mutlaka takip edin ordan alın. Doğum ne zamana geliyor bilmem ama ebebek indirimi şubatta oluyor büyük parçaları özellikle o zaman almanızı tavsiye ederim
Bernie Bence olabildigince gec alin ,mesela bebek arabasini alan bikac tanidigim cocugu kucaga alistigindan hic kullanmadan kenari koydular,ya da ikinci el olarak sattilar :) maddi olarak ayirin paranizi,şöyle 7-8 aylikken ihtiyaclariniza gore alirsiniz.
Oykuaygun iremkaragoz54 ben hamileliğimi öğrendiğimden beri indirimde gördükçe aldım. Ona rağmen toplu alışverişe çıktım ve 800 TL ödedim. Çocuk kıyafetleri çok pahalı bence yavaş yavaş almaya başlayın Bi anda fazla para verebilecek bütçeniz yoksa
Hafise iremkaragoz54 hıı geç kaldın 😁 cocuk dogcak zaten haftaya 😁 komşuların sen falan delirmişsiniz galiba 😁
Borulce iremkaragoz54 çok erken bence daha 23 haftalığım başlamadım korkumdan ki 30 ve üzeri olan annelerde almamış daha. Tabi ki de maddiyat ama en önemlisi bence sağlık herşey ayağımjza kadar geliyor artık çok acele etmemek gerek benim görüşüm
Acemianne12 iremkaragoz54 canım sana daha çok var millete bakma sen cinsiyetini öğrendikten sonra eline para geçtikçe bişeyler alabilirsin
Beyzan iremkaragoz54 Alışveriş yapmak çok önemli değil önemli olan doğru ürünler almak o nedenle şimdi sakin kafa ile araştırma yap oda yapacak mısın park yatak mi mobilya beşik mi bunlara karr ver araştırma yap güzelce sonra bütçenize bak toplu alırsınız taksitle mi. Zıbın he zaman her mağazada olan bir şey alınır hiç önemli değil acele etme ama planlı olmak gerek.
Eminos123 iremkaragoz54 insirim denk getirdikce ihtiyaclari alabilirsiniz besigini bile indirimden aldim
ftmlgz iremkaragoz54 geç kalmadın telaşlanma indirimlerden çok güzel alırsın her şeyini istersen ben aldıklarımın listesini paylasıırm