Haticeyakup şöle anlatayım benim ,29 haftalıkken suyum geldi 1 ay hastanede yattım bu süre zarfında dr hemşire ebeler sizinle canım yavrum diye ilgileniyor genelde tek kişilik odalarda kalıyorsunuz ama ygunluk varsa iki kisilik odalarda kaliyorsunuz araya perde cekilior maskesiz gezmek yasak sezeryan doğumda bayan refekatci istiyorlar sizden normal doğumda refekatci olayı yok malum virüs arttığı için ziyaret olayı kesinlikle yok eşiniz gelip sizi görebilir ama 5.10 dakika onun dışında ziyaret yok sezeryan doğumda 48 saat kalıyorsunuz hastanede normal doğumda herhangi bi komplikasyon yoksa 24 saat kalıyorsunuz