Nazlibegm07 Anneler merhaba doğumunu Esenler Medipolde veya Nisa hastanesinde yapan annelerden tavsiye istiyoruz iki hastane arasında kaldık Nisa hastanesinde asiye hanıma gidiyorum şuanda değiştirmelimiyim
Sibelrx Nazlibegm07 ben orda dogum yaptim medipolde tek sıkınti hersey normalken direk sezeryana alindim 42 haftada doktoru hemsiresi cok iyi bakiyo ama simdi esenler medipol universitesine gitmeyi dusunuyorum ozlem hanima kadin susmuyo resmen o kadar cok bilgi veriyo cocugu inceliyoki onu begendim yani bakalim