Arzumca34 Hamilelikte maden suyu içenin bebeği gazsız olur vede sarılık olmaz duydunuzmu 😅doğrumu sizce
ferideakts Arzumca34 ay yok hiç duymadım canım. Mineralli olduğu için genel olarak faydalı diye biliyorum sadece :)
Esosun Arzumca34 duydum da alakası yok yengem bir ton soda içti yiğenim kız zart zurt geziyo ortalıkta😂😂😂😂 birde kolik bi bebekti zaten şimdi 1 yaşında yani baya kuvvetli gazman gibi 😂😂
Ilkayy Arzumca34 bizim komşuyada doktor önermişti tansiyonun düştüğü Zaman 1 tane maden suyu iç dengeliyor gebelikte demişti nekadar doğru bilemem tabi.