Kvsr-klm Arkadaslar bugun nst ye girdm sancım cıktı persembe bidaha giricem bı skıntı olurmu sizce doktor bellı olmaz ne zaman gelcegı gunundede gelebılır erkende geleblır dedı
Serpilbb Kvsr-klm 36. Haftadan sonra doğanlar erken doğum sayılmıyor korkulacak bişey olduğunu sanmıyorum 😊
busra-_-01 Kvsr-klm bende çıksın istiyorum hani çıkarda hissetmezsem acı eşiğim yüksek olmuş olmuyor mu
BurcuLice Kvsr-klm canım 37. Haftadan sonrası sıkıntı olmaz diye biliyorum neden üzülüyorsun stres yapıp kendini üzme doğumu tetiklemesin bu durum bence 37. Haftada bebek zamanında doğmuş olarak adlandırılıyor
Buketkucuk Kvsr-klm aslında 36 hafta gelişimi ve kilosu iyiyse erken değil canım bozma moralini ayrıca sancısı çıkıp 2-3 hafta sonra doğuranda oluyor hemen karamsarlığa kapılma. 36.hafta tam 9 ay demek zaten