Dilarraa Kesinlikle yapıyor ve aptamile alışkın olan bebeğin başka mama kullanması çok zor oluyor. Çünkü aptamilde şeker var. Ben kızıma 1 sene kullandım hiç sütüm olmadı bir sürü mama aldım ama hepsini reddetti bu yüzden. Size önerim kesinlikle Similac alın derim. Hem şeker yok hem de hazmı çok daha kolay.