maviscik77 Bu haftalarda bebeğiniz kaç kiloydu , benim 2 yi geçmiş , doktorum normal doğum için zor olabilir dikkat et yemene dedi , 2 ayım var daha
2pasam03 maviscik77 ooo masallahh canim baya kilo guzel seker falan yok deilmi benimki 29 ken 1400 du. Suan 32 olduk.
Nslhnkr maviscik77 kendini normal olcak diye sartlandırmayın. Önemli olan senin ve bebeginin saglığı. Sezeryan olsun bişi olmaz. Takılmayın bunlAra. Saglıkla alın kucagınıza yeter 🙏🏻
maviscik77 2pasam03 Şekerim yok başka bi rahatsızlık da yok , normal çok istiyorum kilodan dolayı olmazsa diye korkmaya başladım 🥺
2pasam03 maviscik77 benim doktorum 1 hafta kadr ilerde gormustu bi ara sekerdeb suphelendi sonra ki rwndewumda normale donmustu belki sizinde oyle olur ya. Kazasiz saglikli olsunlarda canim onemli deil ja sezaryen ha normal
Nslhnkr maviscik77 korktugun basına gelir işte ben akısına bıraktım norml dgumda suan 🤣 sıkma kendini öyle yada böyle geliyolar
mom77 maviscik77 30 da bızım 1825 gr dı yarın yıne gıdıces 31 olduk bakalm 2 olmustur dıye tahmın edıyorm ☘️