Yagmurcevik 14 .haftada erkek dendı kemık yapısından 16. haftada kesın kız dendı sız ya da esınız uzun ırı kemık yapısına sahıpsenız olabılıyor ben 1.78 esım 1.85 boyumuz uzun o yüzden bızımde ilk erkek sandıklar sağlıkla dogsunlarda 🤲🏻