Kayasbht bende her şeyi ebebekten aldım. Yıkadım ütüledim bi sıkıntı olmadı ama bu beyaz zıbınların etiketlerini sökerken ben iplerinden söküyorum rahatsız etmesin diye. Hiçbir kıyafette sorun olmadı ama beyaz zıbınların etiketi kumaşa işlenmiş söktüm ve o kısım yırtıldı sinir oldum 🙄 birde zıbınların üç çıtçıtlı olması daha iyiymiş bezinin arasına girmesin diye. Bunlar hep iki çıtçıt. Bide üstten çıkarmak için keşke üstte de çıtçıt olsaymış. Kısaca beyaz zıbınlardan memnun kalmadım 🙄