Arzumca34 Merhaba maden suyu içmenin gebelikteki yararını biliyoruz siz kaçıncı haftada yda ayda içmeye başladınız birde bebekte gaz olmadı sarılık olmadı diyenler varmı😅sağolun
3441K Arzumca34 ay olarak hatırlamıyorum canim ama bayadir aylardır her gün iciyorum ayni zamanda yürüyüşle çok iyi geliyor 👍😊
Humanur2021 Arzumca34 ben hamilelgmden önce de hergun içerdim hamileliğimden bu yanada içmeye devam ediyorum:))
Keremiko Arzumca34 gebeligimin basindan beri icmeye gayret ettim cok sukur kramplarim falan da olmadi. Fayda ettigini düşünüyorum
Akbulutsevda Arzumca34 19 haftalığım bende neredeyse her gün içmeye özen gösteriyorum. Bacak agrilarima cok iyi geliyor
sedamom Haftamda falan başladım sanırım içmeye. Normalde hiç sevmezdim sade olanı ama alıştım şimdi her gece 1 tane içmeye çalışıyorum☺️