elisam1206 Ayrıntılı ultrason için hangi hastaneyi tercih ettiniz ben Alsancak MR den randevu aldım oraya gidenler var mı? Gidenler varsa nasıl memnun kaldınız mı?
kubrakokcan elisam1206 Bende Alsancak mrdan randevu aldım. Yarım gideceğim. Merak ediyorum açıkçası 🙄
BrcHmt elisam1206 alsancakta doç dr barış Büke’nin kliniği var. Aynı zamanda perinatolog. Şiddetle tavsiye ediyorum benim 1 saat sürdü pipisinden dudağına kalbinden böbreğine güzel güzel anlatarak sana göstere göstere bakıyor. Flash belleğe atıyor sana veriyor. Ücret 600 tl di en son
nslhhsn9221 elisam1206 bana doktorum bı kaç öneri de bulundu bende bı araştırma yaptım. Doktor perinatologa git dedi radyolog olmasın dedi. Alsancak mr i aradım orda radyolog bakmıyomuş. Dokto üç tane perinatolog ismi verdi üçünü de arayıp fiyat sordum. Soner Recai öner bunlardan birisi de ücrete 400 lira dedi. Alsancak mr da 350 lira söyledi. Bugün aradım ulaşamadım ben Recai öner d gitmeyi düşünüyorum. Fiyat olarakta uygun gitmisken perinatolog olsun
elisam1206 kubrakokcan inşallah iyidir fiyat için orayı tercih ettim ben. Yarın gittikten sonra yazarmısınız bana merak ediyorum nasıl iyi mi ilgileniyorlar mı diye
kubrakokcan elisam1206 canım gittim ultrasona. 25 dk kadar sürdü. Doktor hanım tek tek gösterdi organlarını. Hatta ilk etapta küçük kızım elleriyle yüzünü kapattı. Ellerini çekmesi için biraz dürttü uğraştı yüzünü gösterebilmek için 😄 güzeldi yani , çok ilgiliydi çalışan herkes ☺️
elisam1206 kubrakokcan yaaa sevindim bebeğinde sağlıklıdır umarım 🥰birde birşey daha soracağım yanında birini alıyorlar mı eşini falan 😂
kubrakokcan elisam1206 evettt aldılar eşimi de. 1 kişi alıyorlar sadece. Kocaman bir ekran var ordan izliyor. Hatta baktık bittikten sonra eşim bebeği bir kez daha görmek istedi doktor hanım hemen açtı gösterdi. 🤩🍀 çok şükür bebeğimiz de sağlıklı 🙏♥️
elisam1206 kubrakokcan yaaa çok güzel o zaman benim de eşim girmek istiyordu bu iyi birşey 🥰😍 rabbim kızınızı sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin 😘