Kızlar merhaba 12+2 hamileyim enfeksiyonum var doktor toz verdi suya karıştırıp içtim artık idrarımda yanma olmuyor ama akıntım sarı renkte ve kasıklarım ağrıyor bazen sancı yapıyor bol bol su içmem gerekiyor ama içemiyorum miğdem çok bulanıyor sudan benim gibi olan var mı neler kullandınız fikir verirseniz mutlu olurum