Tugcekkkkk Hanımlar, ilk cocugum sezaryen ile 40+0da dünyaya geldi. Şimdi ikiz gebeyim ve muhtemelen yine sezaryeni tercih edeceğim. İkiz gebelikte ne zaman sezaryene alınıyorum? Ya da tek gebelik olanlar ikinciyi kacıncı haftada oldular?
Sulegorkemakyol Tugcekkkkk çoğul gebeliklerde bildiğim kadarıyla 35-36 haftalarda bebekleri alıyorlar diye biliyorum ama tabi bu sizin gidişatınız ve bebeklerin durumuna bağlı olarakta değişkenlik göstere biliyor
Sulegorkemakyol Tugcekkkkk bu arada çoğul gebelik olduğunu kaçın haftada anladınız beta hcg nin çok mu yüksek çıkıyordu şu anda hamileyim çoğul gebelik olabilir dedi doktorumuz merak ettimde
Tugcekkkkk Sulegorkemakyol ben 5+3te öğrendim. Kese kontrol edildi iki tane kese olunca ikiz denildi. Betam aslında çok da yüksek değildi…
Sulegorkemakyol Tugcekkkkk çok teşekkür ederim şu anda bende tek kese görüldü ama değerlerim çok yüksekte