Enfalcik Hanımlar merhaba öğle yemeğini yedikten bu yana doğru kalp çarpıntısı ve ayağa kalkınca baş dönmem vardı tansiyonu ölçtüm 12.7 çıktı şekerimi ölçtüm o da 200 çıktı acile gitsem mi yoksa evde yapabileceğim bir şey var mı 28 haftalık hamileyim ayrıca
Bsmlh Enfalcik şeker yükselmil demek sekerınız var nekadar oldu yiyeli bol su idrar cnm ben şeker hastasıyım ama gebelık sekerı senınde var muhtemel kaçta yedıgını soyle yardımcı olayım sana
Merve6521 Enfalcik yoğurt ve bol su iç eğer şekerinin yükseldiğini anladığın zaman . Onun dışında doktoruna mutlaka git o ne yapacağını daha iyi söyler tansiyon derdim normalde bunlar ama tansiyon normalmiş ben acıkınca ve tansiyonum düşünce öyle oluyorum ve hamilelikte tansiyon düşüklüğü çok oluyor
Enfalcik Bsmlh Canım saat 14 gibi yedim şeker olduğunu bilmiyordum neler yapmam lazım aslında çayıma şeker atmaktan başka ni şeker tarzı bişey yemedim ama
Bsmlh Enfalcik yok cnm zemınde şeker var senın mutlaka takıp et beyaz ekmek mesela nohut bile yanında ekmek yesen şeker oluyor varsa mutlaka yükleme yaptır yada aclık tokluk dikkat et 14:00 yedın 15:00 ölç mutlaka yada 16 da 16:30 gibi ara öğün olmalı ben 3 aydır diyettryim seker yükseldiği zaman su iç hep WC at sekerını tatlı yersen yogurt mutlaka ben 3 aydır ağzıma tatlı koymadım düşün ama en önemlisi diyetisyen yardımı ben her hafta listem degısıyor onlıne alıyorum bebek alıyor sekerımde oturdu
Bsmlh Enfalcik ben tatlı yemem çayı sekersız içerim düzensiz beslenmem ailemde şeker yok ama bende cıktı bebekten kaynaklı tek yedıgım beyaz ekmekti