Sedasariyildizz bir şekilde oluyor işte maalesef. Bebeğe hiçbir zararı yok bebek büyüdükçe böbreğe baskı yapıyormuş baskı yapincada böbrek büyüyüp idrar kanalini sıkıştıriyormus öyle söyledi doktor bana. Zaten onceleri hiçbir belirti vermiyormuş benimde bir gece sağ tarafım felaket şekilde ağrımaya başladı bu şekilde anladık. Parol içtim birkaç kere ağrıyı hafifletmek için ama böbrek buyuduyse stent takılıyor 10 dk lik bir işlem. İhmal etmeden doktora gidin mutlaka o ağrı dayanılacak gibi değil. Geçmiş olsun 🙏