Bugün 2 doktora gittim biri sikinti yok dedi diğeri kesenin yerini beğenmedim pek dış gebelik olabilir dedi beta HCG istedi 4090 çıktı.23 subatta adet olmuştum en son.Doktorla konuşunca iyi beta HCG ama yine kontrol edelim dedi.Dis gebelik geçirenler yardımcı olabilir mi bu beta HCG normal mi değil mi kafam karisti😔 5+2 haftalık gördü