MeralPalaa Merhaba, çalışan anneler 16 haftalık doğum parasını nereden ne zaman alıyor, bunların yanında devletin sağladığı baska gelirler de var mıdır? Beni aydınlatabilir misinizzz
arzubldk MeralPalaa 32 haftadan sonra izne ayrılıyorsunuz o zaman alabiliyorsunuz ama ne zaman ödeme yapıyor devlet bilmiyorum
bus91 MeralPalaa rapor basladıgı tarihten bittiği tarıhe kadar canım eğer iş verenin her ay onaylarsa her ay alırsın yoksa 4 ay sonunda toplu alıyorsun bizim iş yeri aylık onayladıgı ıcın normal maas zamamı yatıyormuş ben suan 33 haftadayım 37 ayrılcam izne ozman daha detaylı anlatırım demişti ama toplumu almak ıstersem ay ay onaylayım mı dedı ben topludan yana kullanaacsm hakkımı en som rapor bıtınce alırım
bus91 MeralPalaa devletın sağladıgı başla gelırde 300 400 gibi bi süt parası bunu her dogum yapan anneye verıyor dogum belgesıyşe gıdınce hemen alıyorsun pandemiden dolayı en son e devlettende halledılıyor gıtmene gerek kalmıyor dıye duymuştum ama tam detayını bılmıyorum
bus91 canomm hesap numarasını tanımlıyorlar pandemi oldugu için normal maaş hesabına yatıyormuş yenı dogum ıznınden arkadas geldı o dedı bende toplı ıstedım dıye rapor bıttıkten 5 gın sonra geçmiş hesaba ay ay iş verenin elınde ama her ay sıgortandan onaylaması gerek konuşun bı böyle bı hakkınızda var