Arkadaşlar 3 lü tarama testini özelde mi yaptınız yoksa devlet hastanelerinde mi??
Zynpsnmz şehir hastanesinde yaptırdım ücretsiz
Zynpsnmz bugün yaptırdım devlette yaptırdım
2li tarama dan sonra 3lü istemediler benden sadece detaylı istedi doktor
escmrk neden ki
BRUTAL-BETTY özelde çok pahalı diyorlar doğru mu ya
Zynpsnmz ikilinin sonuçları iyi çıktı üçlüye gerek duymadı doktor
Zynpsnmz bilmiyorum valla canım ben devlet gidiyorum