Goktug78 korkmayın kadın doğum doktorunuza haber verdınız mı bn konusmstm doktormla ALLAHIN izniyle bişi olmaz ddı sen dınlen vıtamınlerıne devam et meyve sebze ye ddi bana sağlıkcılara da sordum onlar da bagısıkları her gun yenılenıyor korkmayın ddıler gonlunuzu ferh tutun umarım bian once ıyılesırsınız ben de covıdım suan 5.gunumdeyım