Secily Burdaa👋🏻 Şu an ilk haftalara göre iyiyim bulantılarım geçti şükür sadece yorgunluk ve uyku kaldı. Bir de ikili testimin sonucu iyi çıksa benden huzurlusu yok🤗
Zeynep Secily ayyy hadi inşallah ❤️ Ben de 10 gün sonraya randevu aldım ikili test için. Ama aslına bakarsan hiç istemiyorum gitmek. Boşboşuna huzursuz edicekler beni diye. Bu arada cinsiyeti de çok merak ediyorum 🤫😂
Zeynep ElifAkkayaKapucu bende de var. Eğilip kalkarken yanlış hareket etmemizden kaynaklanıyormuş. Dizlerimizi tamamen büküp eğilmemiz gerekiyormuş
Tostosunannesi ElifAkkayaKapucu bende de var hemde fenaa 🤦♀️ Doktorum normal hayatta ki gibi cok fazla yorulmamamı söyledi 5 dakika iş yapıp 15 dakika dinlenmemiz lazımmış 🙇♀️ Umarım kısa sürede gecer