Meleknur52 merhaba aynı haftada sayılırız 25+1 deyim ben. 58le hamile kaldım şu an 62 kiloyum, 2 kiloyu hamur işi yediğim zamanlarda aldım🤷🏻♀️ Doktor iyi diyorsa kilonuza üzülmeyin bence herkeste kilonun duruşu farklı oluyor. Ben evde yürüyüş ve egzersiz yapıyorum hafif tempolu. Riskli bir gebeliğiniz yoksa hafif bacak hareketleriyle beraber evde yürüyüş yapabilirsiniz. Tatlı konusunda da kuru kayısı ve kuru erik benim ihtiyacımı görüyor ve kabızlık sorunuma iyi geliyor. 3 litre de su içiyorum. Ödeminiz fazlaysa su içerek ve yürüyerek atabilirsiniz🌸