Kızlar bugün detaylı ultrasona gittik böbreklerden biri 2.8 biri 3.2 doktorum bir tanesi çok az farkla büyük ama önemsiz hiçbir sorun olmaz dedi. Bu haftalarda 4 mm nin üzerine çıkarsa takip ediyoruz dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Korkulacak bir şey değilmiş önemsizmis ama insan düşünüyor işte …