Nefesveannesi1 38+5 doğuma az kaldı ama bende 4 gündür gitmeyen mide bulantısı başladı kızlar bu normal mi??
Ebruozyolcu Nefesveannesi1 benim 9 aydır geçmeyen bi miğde bulantım var 38+2yim bende ama dün ishal oldum durduk yere acaba doğum belirtisimi
Elfffcnnn28 Ebruozyolcu evet doğum yaklaşınca vücut kendini hazırlamak için yapıyor bağırsakları boşaltıyor ki bebek rahat hareket etsin