mybabyboy1 DenizSayer yani benim evden çıkarmam kolay olacak gibi asansör otopark falan sıkıntı olmaz diye düşünüyorum umarım olmaz 👶🏻
DenizSayer mybabyboy1 aynen benimde öyle olacakta ne bilim bayan kullanımları zor yazmışlar ağır yazmışlar tereddüt ettim ama alıcam yani çok beğendim çünkü
seldaas DenizSayer aylarca araştırmalarım sonunca Mamas papasın URBO2 modelini aldımm çoook güzel :) daha kullanmadım ama bebeğimin rahat edeceğini düşünüyorum
Melisss07 DenizSayer bizim baby hope discovery marka çok güzel ve kaliteli Uzay oyuncak Balıkesir mağazası indirimli fiyat aldık , akrabamız olduğu için indirim yaptılar bölge bayisi olarak çalışıyorlar almak isterseniz yardımcı oluruuz
DenizSayer Melisss07 kız bende balıkesirliyim hemşerim izinde olucam o dönem dediğin yerden beğenirsem kaliteliyse tabi ki alırım canım saolasın ama şu an netten baktım eğer doğruysa tabi o tarz beğenemiyorum nedense
Melti_ DenizSayer ben de onu tercih edecektim. Sonra e bebekte gidip hem o modele hem de mamas papas strada modeline baktim. Strada daha pratik geldi. Daha hafif yalniz oldugumda arabaya koyarken bir yere cikarirken daha rahat edebilirim diye dusundum. Isterseniz bi strada ya da bakin 🤗
DenizSayer Melti_ hemen baktım şimdi canım kullanım açısından dediğin gibi kolaysa bende e bebekte dener alırım memleketimde izinde maalesef ki yaşadığım yerde e bebek yok ordan görüp alıp karar vermek gerekir
archmom DenizSayer bende çok araştırdım canım . Hafiflik , tek elle açılıp kapanma , şıklık , sürüş kolaylıgı , bagajda çok yer kaplamama önemliydi bu nedenle tercihim prego quantum travel sistem oldu 🙏🏻❤️
mrsbiyolog DenizSayer aslında bebek arabası tercihi biraz doğum zamanıylada alakalı. Mesela benim mayıs sonu doğumum ve sahil kesminde yaşıyorum o yüzden benim tercihim travel sistem olarak Casual Cadillac Air oldu. Başka traveller yok muydu vardı ama pusetlerini arkadaşlarım 8 aylık olana kadar kullandılar bu benim için avantaj havalar soğuyana kadar kullanabileceğim. Ama daha böyle sonbahar bebeği olsaydı Kraftın Lima ya da Time modelleri vardı onlarda travel gibi ama kabin tipi onlardan alacaktım onun pusetleri daha küçükmüş ebebekteki görevli söyledi 3-4 ay ancak kullanabilirsiniz diye. Kışım doğum yapan arkadaşımda joie aldı o da çok memnun litetrax ama o kış doğumu yaptı yazın zaten bebek8 aylık olduğı için pusetin ayrı takılıp takılmamasına bakmadı zaten yazın normal koltuğuna geçecek dedi. Yani aslında bebek arabası tercihi tamamen kişinin yaşadığı yere,doğum yaptığı zamana ve kullanış şekline göre değişiyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir🤗
DenizSayer mrsbiyolog ben doğum zamanı almayacağım canım pahalı eşyaları şimdi indirimde görünce almayı planlıyorum çünkü doğum zamanı bazı şeyler için zorlanılabiliyor geç kalınabiliyor ki ben balıkesirliyim ama iş nedeniyle bitliste yaşıyorum sahil var ama maalesef pek çıkamıyorum o yüzden iki şehirdede rahatlıkla bebeğinde rahatlığı önemli kaliteli bir ürün almak isterim… bu arada puset bir işe yaramıyor kullanmıyorsun diyenlerde var ama ben yinede alıcam… teşekkür ederim yardımcı oldun tabi dediğin arabalara tek tek baktım yorumlarına fiyatına ama ben sanırım kararımı vermişim mamas papas ürünlerinden almayı planlıyorum canım çok saol☺️🌸
Medilifegun DenizSayer ilk bebegimde bende kesin mamas papas ocarro alcam diyordum hatta karar verdik eşimle almaya gittik ama maalesef kaldirmakta çok zorlandım vazgeçtim kraft limayi denedik orda çok hoşumuza gitti esin alalım memnun olmazsak bir daha aliriz dedi ve iyiki bunu almışız o kadar memnunum ki bebek arabasını çok kullanan ve genelde yalnız kullanan biriyim o yüzden çok rahat oldu benim için ama esim hep yanımda olur yada çok sık kullanmam diyorsanız mama papas gerçekten çok güzel ve kaliteli kesinlikle alin
DenizSayer Medilifegun mamas papas armadillo alıcam sanırım çok hoşuma gitti mağzada bulabilirsem tabi evet tekte kullanabilirim ama daha çok eşimle kullanıcam sanırım her yere beraber çıkıyoruz çünkü saol canım fikrin için🌸
gulsahgul26 Maddi gücünüz yerindeyse ortalamanın hafif üstünde Quinny-zapp flex öneririm maxi cosi ana kucagı ile uyumlu mamas papastan daha ergonomik ve pratik taşıması daha kolay bi bak pişman olmazsın👌🏼
DenizSayer gulsahgul26 baktım canım fiyatı gayet normal mamas papas daha yüksek fiyatlarda hatta ama pek beğenemedim acaba yanlış mı baktım
bebisini-bekliyor DenizSayer [url=https://hizliresim.com/RWqfHx][img]https://i.hizliresim.com/RWqfHx.jpg[/img][/url] Bende bunu dusundum 980 TL suan uygunsa geldi modeli hoşuma gitti yorumlar da güzel ama nasıl çıkar kullanımı pratik midir kapatması felan bilemedim