Sarellem HavvaHalil42 canım telaşlanma evet kanama olması normal değil hamilelikte ama her kanamada kötü aonuçlanmıyor. Umarım bebeğin sağlıklıdır ve sağlıkla kavuşursun. Benimde kanamam oldu ilk aylar şükür iyiyiz şimdilik 16.haftaya geldik.
HavvaHalil42 Sarellem inşallah benm 5 haftadan beri kanamam oldu hap kullandım iğne kan uyuşmazlığı iğnesi oldum bugün 17 haftalığım sabh yine kan geldi 😭 inşallah birşey olmaz