Hiraa Kızlar karın bölgemde feci derecede çatlaklarım oluşmaya başladı kırmızı kırmızı bide harıta sanki nolur kesın sonuç veren ürün varsa paylaşır mısınız daha 18 haftalıgım bide 🤦🏻♀️
Esraakk Hiraa Ben de 17 hafalığım. Her gün sürmüyorum ama banyodan çıkınca yağdan sürüyorum şuan bşy yok
Keremiko Hiraa catladiysa yapacak pek birsey yok daha da catlaklar artmasin derseniz hindistan cevizi yagi tatli badem yagi sari kantoron e vitamini gibi yaglar alip karistirip sürün bide bol bol içten nem icin su
GFOK21 Esraakk ne güzel yaa bende hiç farketmiyo çatlayınca çatlıyor valla. Bizde okadar fazla genetik maleseffffd
Esraakk GFOK21 Ya aslında annem de de aşırı çatlak var ben cocukken anne ne oldu buraya diyodum baya baya belli hala bile. İyi nemlerdirmek lazım sanırım
Erd_g Tamamen genetik çözümü kesin olarak yok ama yine de sürekli krem sürmek lazım daha beter olmasın diye çok kişi sürdüm ama yine çatladı diyor bazıları bir kaç kez sürdüm ama bizde çatlama kimsede ton bende de olmadı diyor tamamen deri yapısı
Miskokulum35 Lierac kullanıyorum ama 5 aydan sonra kalçamda çatlak oldu kırmızı kırmızı, olacağı varsa oluyor ne denersen dene, 🥴
GFOK21 Miskokulum35 bende alıcsktım o kremi baktım hem pahalı hem sizin görüşünüzü çok kişi söyledi. Boşa alırsın genetik vs bende işe yaramıyor ise boşa vermiyim dedim
GFOK21 Esraakk nemlendirmek ise bence tonlarca para harcamayın. Vazelin cık yogun yada kantaron yağı alın derim
ummuhan-27 Hiraa 16. Haftadan itibaren duzenli olarak remolent kullandim, 2 hafta once biooile gectim. Yine de karnimin rengi degisti ve bacaklarim catlamaya basladi. Bende ne yapilirsa yapilsin genetik olduguna inananlardanim Sadece krem kullanarak belki biraz azalmasini saglamisimdir. 😏
Esraakk GFOK21 Vazelinin uyhun olduğunu hiç düşünmedim. Zeytinyağı düşündüm kokusu hoşuma gitmedi. Sonra bu kremi buldum çok hoş kokuyor nemli de tutuyor gzl yani :)
Hiraa SB_ yok canım hıc kullanmadım malesef boyle olacagınj nerden bılebılırdım kı bırden cıktı 🤦🏻♀️
Berfininannesi Hiraa Bende 28 haftalık hamileyim 1 haftadır karin bölgemde çatlaklar oldu yağ kullanmama rağmen ve çok kaşınıyo😕
Hiraa Berfininannesi off bunun cozumu yok anlaşıldı artık catlaklarla barısık olucaz ya kırmızılık gıtse o da gıtmıyo 🤦🏻♀️😭