prensimgeliyor Kızlar merhaba elektrikli anakucağı kullananlar memnun mu acaba kullanım süresi ne kadar
Busbushatun prensimgeliyor joıe sansa var bende cocuguna gore degısır ben 6-7 ayına kdr kullandım ama son aylara dogru azalıyor gunn ıcınde kı kullanım suresı
Portakalgeliyor prensimgeliyor Merhaba :) Bence o kadar pahalı bir ürüne gerçekten gerek yok hem yer kaplıyor hem ihtiyaç sahibi birine içinden gelse versen canın acımayacağı birşey daha mantıklı .. 120 tl ye ev tipi anakucağı çok uygun :) e bebekte 100 tlye de var :)
Busbushatun Duygu4444 ben cok memnun kalmıstımm cok ısımı gordu ama her cocuk farklı ben dogumdan snra 2 aya yakındı bebek ozaman deneyerek almıstım oncesınde almayı onermıyorm