Merhabalar herkese. Ben şu an Ankara Sami Ulus (Beştepe) Hastanesi’ne gidiyorum. Aslında genel olarak memnunum lakin doktorlar sürekli gebe polikliniği ve kadın hastalıkları arasında gidip geliyorlar. Böyle olunca da hep aynı doktora gitmem zorlaşıyor doğal olarak. Bir de makineler eski olduğu için 3 boyutlu göremiyoruz maalesef bebeği. Ankara’da özel hastane veya doktor muayenesine giden ve memnun kalanlar varsa yorumlarını ve ücretlerini yazabilir misiniz?