DemetCeylan canin benim de iki hafta öndeydi kafasi büyük oldu bebeğinin Doğum cok zor oldu kesiden hariç yırtılmam oldu makata doğru KESK’e sezeryan olsaydim diyorum 27 gün oldu hala dikişim düşmedi gerçekten kafa büyükse normal olmaya gerek Yok iyice konus doktorunla derim senin sağlığın icin