Kizlar size bir sorum olucak 22 haftalik hamileyim gecen hafta detaylı ultrosana girdim çok şükür bebegim saglıklı ve hiç bir sıkıntı çıkmadı ama doktorum bana idrar kesende genişleme var dedi 32. haftada tekrardan kontrol edilmesi gerekiyor dedi bu sorunla karşılaşan oldumu yada bilgisi olan varmı