seymademiree Mbetul ben 1 numarasinin cok aşirı kücük oldugunu okumustum bi ara o yüzden 2 numara aldım
gizemozdemir1990 Mbetul ben bebegim geriden geldigi icin 1 no aldim. Ama baya az zaten 3-4 gun ancak yeter. Eger guzelse tekear alirim diye dusundum. 2 no da aldim biraz. Prima da alcam, deneyecegim her ikisini de
Trknavci eimre çok almışsıniz 1nocok küçük piremature bebekler için gibi.az sayıda almakta fayda var 2no bile çok altın derim 3nodan sonra uzun kullanımlar başlıyor.
canserko Mbetul merhaba YouTube da bezi inceleyen anneler var orada görebilirsiniz. 2 başlanıyor diye aklımda kalmış 1 premetüre ye anca oluyormus ben YouTube dan bakmıstım
Mbetul Cevaplarınız için teşekkür ederim YouTube den da bakıp olmadı bir paket 1 numara 1 paket 2 numara alayım
Portakalgeliyor Mbetul 1 den 2 paket , 2 den 4 , 3 den 2 paket aldım en azından 1 paket bile olsa al stok yapıcaksan en cok giden 3 numaraymış ..
Mbetul Portakalgeliyor çok stok yapmayı düşünmüyorum belki alerji yapar bilemedigim için fikir için teşekkürler🙈
Trknavci eimre Bebeğinizin kilosuna da bağlı tabi ama bundan sonraki bezlerini çok almayın 2noda çok almayın 3ten sonra uzun kullanmaya başlıyorsunuz.