Tugba_D aynen öyle saçmalık. Hamilesin sen acil bir şey olsa ne olacak? Yani inşallah bir şey yoktur ama, bu ağrı bence büyüme ağrısı. 3 kez Düşük yapan bir arkadaşım ani giren ağrı ve bıçak saplanır gibi ağrılardan kork demişti. Büyüme ağrısı daha çok güne yayılan, yavaş yavaş sızı gibi gelen ağrı olmuştu bende. Kanaman falan da yoksa 10 gün bekleyebilirsin bence. Ama için rahat etsin diyorsan başka doktora bir görün 🌸