Şahsi fikrim olarak birbirine yakın isim koymamanın daha iyi olduğu.Zaten çocukları dışardaki insanlar karıştıracak isimleri de benzer olunca iyice sarpa sarıyor. ( Öğretmenim ikiz öğrencilerde bu durum sorun o yüzden belirtiyorum) mesela simay-miray gibi birbirine yakın isim koymaktansa daha çok Anlamca birbirine yakın koymak mantıklı.
Başak-Eylül
Bahar-Nisan
Yağmur-Damla
Deniz-Güneş
gibi… ☺️