Ben de ilk gittiğimde keseyi göremedim sonradan lekelenme yaşadım 5+4′te gittim o gün kese ve oluşum görüldü. Bugün de 6+0′da doktorum kese dışında olan kanama alanına bakarken bebekte seyirme şeklinde kalp atışı aldım haftaya inşallah size de dinletirim dedi sanırım 7-8.haftalarda daha net oluyor