Mukaddes 39+4 olduk ses seda Yok bizim minikten.. en son Çarşamba kontrolüm vardı Doğum kanalına girmemiş seninki dedi doktorum 😫 bu durumda olan başka anne adayı var mı ?
EceKasapMom Mukaddes bende 39 oldum nst de sancı çıkıyor ben hissetmiyorum açılma 1 cm kadar. Ama Doğum kanalına girmemiş baş gelişli. Şimdilik bende de tık yok
Mukaddes EceKasapMom Bunların Doğum kanalına girmeleri için ne yapmalıyız ya 😑 Bu sebepten sezeryana gidenler var.. çok üzücü
Mukaddes GizemDoan pazartesi tam 40 a girmiş oluyoruz Bakalım inşallah bende 40 da Doğum yaparım.. 🌸🙏🏻 Peki bebeğin kanala girmesiyle alakalı birşey denilmişti doktorun ? Yani kafası leğen kemiğinde miydi ?
EceKasapMom Mukaddes hiç bilmiyorum biraz daha bekleyeceğiz herşey yolundayken sezeryana gitmek üzücü olur 🤦♀️😞
FadimezmezKkc Mukaddes pozisyonu uygundu ama kanala girmemişti 40+1 de sancım başladı ertesi gün de geldi kuzum normal doğumla