Merhabalar 7+2 haftalık gebeyim evimde kedim var 3 senedir tüm aşıları da yapılıyor düzenli
igg negatif
igm pozitif yani suanda enfeksiyon geçiriyor görünüyorum testlerde bir problem var denildi igg de bu şekilde pozitif çıkması gerekirmiş yarın tekrar test vereceğim bu gibi sorunları yaşayanlar varmıdır
🙏🏻