Kızlar yarın 36 haftalık olcam kızım olcak allahın izniyle. Acaba kızlar erken mi doğar yoksa haftasında mi gelir çok merak ediyorum sanki bana doğum çok yakınmış gibi geliyor ama bi yandanda acaba gününü gecircek mi hatta şöyle 42.ciyi bulur mu diyorum 😂 en son makat gelişti dönmesini bekliyoruz eğer 2 haftaya dönmesse sezeryan dedi doktor ama ben normal doğumu çok istiyorum tabi herseyin hayırlısı ❤️ kız anneleri bebekleriniz nezaman doğdu?