Ravzamuhammed mombursamom bnm ikinci çocuğmda da kafası büyüktü öndeydi. Şimdide kafası büyük önde gidiyor doktor biz büyük kafalı çocuk daha çok seviyoruz beyin gelişimi daha güzel oluyo dedi bi sorun yok dedi. Oğlm oldu 2.cide kafası büyük biraz oda genetik babamzn kafasıda büyük
Busehnm mombursamom benim de 1 hafta ileride doktorum bir sorun oluşturmuyor sadece normal doğum yapamazsın dedi ama 6 hafta daha uzun bir süre, doktorunuz açıklama yapmadı mı? Kaçıncı aydasınız?
mombursamom Busehnm 8.ay . Doktorum beyinde su toplamasi veyahutta kist olabiliyor boyle durumlarda dedi ama suanda gorunurde bsey yok. Ama normal dogum zor gozukuyo galiba 🙄 cunku hala makat pozisyonunda bebek donmedi
Yaseminmtn1 Benimde üç hafta öndeymis bebek genel olarak kilo ve kafa yapısı olarak 35. Haftamdayim her hafta gelin izlenim yapalım dendi bir sorun teşkil etmiyor fakat normal doğum yapılamayabilir
Busehnm mombursamom insallah kisti falan yoktur…saglikla dogsun da normal de sezeryan da olsa biz doguruyoruz sonucta
Elif19851985 mombursamom doğum.yaptinizmi acaba bebegin durumu nasıl aydınlatırmısınız benim.bebegiminde 4 buçuk hafta önde şu toplanması veye herhangi bir durum yok ama yinede tedirginim
maviscik77 Benimde 1 hafta önde , kilosunu etkiler sadece normal doğumda zorlanırsın dedi onun haricinde başka bir şey demedi ama 6 hafta fark çok gibi
Elif19851985 mombursamom haftasıyla uyumumu ne dediler benimde 30 kadar normaldi bu hafta dediklerinden berri uyuyamiyorum
mombursamom Elif19851985 hic bsey demedi genetik muhtemelen dedi. Cunku hem benm ailemde babam erkek kardesm annem dedem hepsi kafa olarak buyuk hemde esimin kafasi buyuk. Ondan dolayidir dedi.
Elif19851985 mombursamom icim rahatladı çok sagolun benimde şu toplama yok herhangi birşey yok dedi genetik olabilir dedi ama tabi annelik duygusu