Kızlar 7haftayı bitirdik 7+1 doktora gittim. Bebeği gördük Kalp atışını duyduk 🥰 rahimde kese dışında 2bölgede kanama alanı gözüktü. Altında ve Sol yanda çok korktum 🙁 dışardan kanama yok ama rahimde gözüktü. Düşük tehlikesi riskli şu An dedi. Sadece yatıp dinlenecem ve Progestan hap verdi 200mg günde 2tane. Yan etkileri olduğu için alttan almak istedim doktor ısrar etsede tamam alttan al dedi. Böyle sorun yaşayan oldu mu, çevremde bu sorunu yaşayıp atlatan olmuş ama korkuyorum 🙁