Bizde de böyle sorun oldu malesef ki oğlumn adıda haram oldu Muhammed biz koyduk cuma da babasının ismi iki isim oldu ama cuma diye isim mi olur ya hiç kabullenemiyorum hiç çağrmıyorumda sadece Muhammed diyorum benm ailem hepsi Muhammed diyo kaynanm gil ikisini çağırıyor eşimn babası tek ismni koymadık diye seslenmiyo o yüzdende eşimde çekiniyor babasından oda seslenmiyo oğluna bi toplumda. Hışt pişt diyorlar 3 yaşna girecek