Yeniglnnnnn beni 20.haftamda çağırdılar, hem aşı hem kalp atışı için. O kadar dandik bir alet ki, 20.haftada bile 5 dk aradıktan sonra buldu. Allahtan bir gün önce doktora gitmiştim bir sorun yoktu. Hareketlerini de hissediyordum. Yani duyulmazsa panik olmayın asla, o cihazı benim kalbime koysa yaşadığımdan şüphe duyarım 😂