Pcoslubiranne Kızlar 24+2 deyim bebeğim başından beri kilolu.Bugün kontrolum vardı 32 cm 764 grammış.Doktorum yediklerine dikkat et kilo alma 4 kiloyu geçerse normal doğum yapamazsın.Böyle giderse 5 kiloyu bulur diyor.Gebelik şekerim yok.Kilo alması için ekstra hiç bir şey yapmıyorum.Abur cubur yemiyorum.Dışarıda yemiyorum evde ne varsa o.Ben normal doğum yapacağım diye ısrar etmiyorum zaten sezeryan olabilirim.3 kardeşiz hepimiz 4 kilo üzeri doğmuş kardeşim 5 kilo üstü.Ablam da 4 kilo üzeri doğum yaptı.Bu ay dikkat edeceğim Hamur işini ve çikolatayı kesiyorum.Bakalım nasıl fark edecek.Sanki ben bebeğimi düşünmüyormuşum gibi davranıyorlar bana da.
Badgirl_ Pcoslubiranne bebeginin kilosu 24 haftaya gore gayet iyi doktrn nerden ckarms iri bebek oldgnu zaten 24 haftada 600 ve 750 gram olmasi gerekyo bende suan 24+4 2 hafta once 524 tu zaten 😒
Nazlikiz_ Pcoslubiranne bende şaşırdım iri bebek demesine benim 25 haftalıkken 1.040 gramdı bebeğim ona rağmen doktorum gözünde büyütmedi toplu bir bebek olucak dedi. Şeker yüklemeside yaptım herşey yolunda. İnternettrn hafta hafta kilo aralamalarına bakabilirsiniz
SecilNarin Pcoslubiranne cok tuhaf. Benim 25.haftada 850gramdı. Hiç bana iri falan demedi. 4kiloyu bulacağını da hiç sanmıyorum. Başka doktora görünün psikolojinizi bozmasına izin vermeyin
incikevsr Pcoslubiranne canım banada başı büyük normal olmaz dedi sonradan da protein kaçağı çıkınca idrarda mecbur sezeryan oldum
Pcoslubiranne Badgirl_ 20+5 de 440 di o zaman da aynisini soyledi bugun de soyledi.Butun programlara baktım hepsinin ust siniri disinda ama benim icin hic bir problem yok.Her seferde söyluyor ve yakinlarim da artik yeme diyip duruyorlar sinirlerim bozuldu iyice.
Pcoslubiranne Nazlikiz_ Benim de her sey yolunda şükurler olsun.Benim için sorun değil zaten Strese sokuyorlar beni ya.
Nazlikiz_ Pcoslubiranne kendinizide bebişide strese sokmayın hiç keyfini çıkarın sağlıklı olsunlarda genelde kilosu haftasıyla dengeleniyormuş doğum zamanı 🐣
SunaHakanKaraman Dokotrun sanki biraz abartmış. Gayet normal kilosu yani olması gereken gibi. İri bebek demesi cok sacma olmus. Benim 24. Haftada 801 gr dı bebeğim. Doktorum gayet normal dedi.
incikevsr Elmass tansiyon yüksek olunca bakıldı gebelik zehirlenmesine yol açabiliyormus banada hep kafası büyük denildi ama ole abes bi büyüklük yok