Bsraao Hayır canım benim.Bu sadece erken menepoz belirtisi.Bu değer sıfırlandığında menepoza giriyoruz.Bu hemen 1-2 senede olcak birşey değil.Doktor çok daha sağlıklı yorum yapacaktır.Bak banada 3-4 doktor sorun yok dedi.Ama TSH ım yüksekmiş 2.5 altında olması gerekiyormuş.Yeni doktorum söyledi bunu.Bende tiroit hapına başladım.Malesef bazı doktorların önemsemediği şeylerin sonucuna biz katlanıyoruz.Ben senin çok kısa zamanda gebe kalıcağına inanıyorum.Stres yapıp sakın üzülme.Sadece çok iyi araştırarak iyi bir doktora görün kuzum ❤️