Hamileyimasy Kızlar aslında ben 33+4 haftalığım ama doktorum iki bebeğinde 35 haftalık olduğunu söylüyor hatta 36 ya yaklaşmış o yüzden 10 gün sonra doğuma alcam diyor üstüne görmüşsün iki bebek de öndeymiş şaşırdım kaldim
Hatcikkk Hamileyimasy ya gelişimleri önde olabilir neden erken almak istiyor ki Bi risk yoksa canım bence anne karnında riski yoksa 1 gün bile çok önemli başka bir doktora daha görün derim benim kızımda şuan 33 5 deyiz ama 1 ay önden gidiyor ama doktorum erken alalım demiyor yani ne kadar beklerse o kadar iyi
leyla_ok Hamileyimasy Doktorunuzun illaki bir bildiği vardır.Kafanızdaki soruları doktorunuza sorun sağlıklı iletişim kurun.İçinizin rahat etmesi için 2.ci bi doktora görünebilirsiniz.
Nuray11 Hamileyimasy benimde ilk haftalarda adet tarihimi tutmuyodu üstüne görmüşsün dedi herkes şuan doktorun ilk söylediği tarihi hesapladım ordan gün sayıyorum ve ultrasonla aynı çıkıyo 27 haftalığım