Mommytobe 37+3 üm bugün gittim doktora nst de 90larda çıktı sancım. Biraz biraz ağrı da hissediyorum. Zaten 32. Haftadan beri erken gelen sancılarla uğraşıyordum 😀 doktorum bu gece de olabilir 3 gün 5 gün de olabilir doğurursun dedi. Bekliyoruz heyecanla ama biraz daha dursun istiyorum çünkü bizim kız biraz minnak 2670 gr azıcık daha kilo alsın istiyorum 😊😊 normal Doğumdan korkuyorum ama normal istiyorum doktor sezaryen istersen yarın sabah gel aç karnına dedi😃