Sinemceeeee momlove1 penye tarzi seyler almak lazımmış kisa seyler giydirilmez bebekler üşümüş ben de agustosta doğum yapcam kisa bise almadım önümüzde kiş zaten kimse kisa biseyi tavsiye etmiyor bilginize
Sinemceeeee MinikMicizem 32.haftada hazirliklarin tam olsun dedi doktorum herkese öyle öneriyorum dedi olası durumlar çıkabilir ihtimaline karşı ama siz demek istedim
buiyimi momlove1 https://www.e-bebek.com/bebbek-romantic-chic-yenidogan-bebek-hastane-cikisi-10lu-p-20ybbekset054001/?gclid=EAIaIQobChMIkv7y9vPF7wIVy-eyCh1KLQAeEAQYDCABEgLQ-vD_BwE https://www.e-bebek.com/aziz-bebe-yelkenli-ribana-yenidogan-bebek-hastane-cikisi-5li-p-20yazzkset006-0038/ Bu ikisini aldım. Ağustos başı gözüküyor doğum biri ince biri kalın takımların ☺️